Trimite-ne întrebarea ta

Dacă nu poți găsi un răspuns la întrebările tale în centrul nostru de asistență, poți să contactezi echipa noastră de asistență prin această pagină.

Te rugăm alege subiectul în formularul de mai jos și completează toate detaliile necesare. În câmpul cu adresa de e-mail, te rugăm să folosești adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat pe Bonusway.

Nume

Adresă de email (obligatoriu)

Te rugăm să alegi un subiect

Descrie problema:

Apare problema în aplicația mobilă?
DaNu

Ce model de telefon folosești?

Descrie problema:

Apare problema în aplicația mobilă?
DaNu

Ce model de telefon folosești?

Mesajul tău:

Te rugăm să confirmi adresa ta de e-mail de la care dorești să de dezabonezi:

Te rugăm să ne scrii motivul pentru care dorești să te dezabonezi de la newslettere:

Nu am primit bonusulBonusul meu a fost respinsNu pot completa un sondajBonusul meu încă are status în așteptare

Te rugăm să ne oferi mai multe detalii referitoare la subiectul selectat:

Te rugăm să adaugi un print-screen al cashback-ului care e în așteptare de mai mult de 3 luni:

Descrie situația:

Te rugăm să ne spui de ce dorești să ștergi contului tău:
Te rugăm să incluzi adresa de email a prietenului căruia ai făcut recomandarea:

Te rugăm să incluzi vechiul și noul tău număr de telefon/adresa de email:

Descrie situația:
Ai folosit un cod de reducere?
DaNu

Te rugăm să introduci codul de reducere folosit:

Magazin (obligatoriu):

Data comenzii (obligatoriu):

Valoarea comenzii (obligatoriu):

Mesajul tău:

Te rugăm să adaugi adresa de email la care vrei să renunți și să o fuzionezi cu alt cont. Te rugăm să reții că se poate efectua fuzionarea acestor două adrese dacă toate bonusurile sunt în status Plătibil sau Plătit.
Ce fel de cashback mărit ai încercat să folosești?

Magazin (obligatoriu):

Data comenzii (obligatoriu):

Magazin (obligatoriu):

Data comenzii (obligatoriu):

Mesajul tău:

Mai întăi verifică folderul Spam. Dacă nu găsești mesajul nostru, te rugăm să ne spui aici care este newsletterul pe care nu l-ai primit:

 

Ne propunem să răspundem întrebărilor tale în aproximativ 72 ore, însă te rugăm să ții cont că uneori se întâmplă să primim mai multe întrebări din partea utilizatorilor decât de obicei, iar în acest fel timpul de răspuns la întrebări poate să crească până la 5 zile lucrătoare în perioadele aglomerate. Toate solicitările vor fi luate în considerare cât de repede posibil.

Pe perioada verii poate să dureze până la o săptămână până să vă răspundem. Vă mulțumim pentru răbdare.