Întrebări frecvente

Nu am primit cashback. Ce pot să fac?

Dacă în decurs de 5 zile nu ai primit cashbackul în contul tău Bonusway, înseamnă că magazinul partener nu ne-a trimis detaliile legate de comanda ta și cashbackul nu a fost acordat.

Dacă ești sigur că în momentul în care ai plasat comanda ai respectat toate condițiile de acordare a cashbackului, te rugăm să ne trimiți formularul Unde este cashbackul meu? pentru a putea verifica împreună cu magazinul partener.

Te rugăm să ții cont de faptul că magazinele nu acceptă să facă investigații pentru un cashback mai vechi de 6 luni.

Cât timp durează până când cashbackul devine plătibil?

După ce ai făcut o achiziție și cashbackul a fost înregistrat în statusul În așteptare, va trebui să aștepți până la terminarea perioadei de retur impusă de magazin. Magazinul trebuie să se asigure că nu ai returnat sau modificat comanda. Magazinul partener va verifica dacă toate condițiile au fost îndeplinite la efectuarea achiziției.

Dacă magazinul este de acord că ești eligibil pentru cashback, atunci ne va trimite plata și cashbackul se va schimba în Plătibil, după ce vom primi banii de la magazin. Te rugăm să reții că trebuie să așteptăm ca magazinul să ne plătească mai întâi și abia după aceea putem schimba statusul cashbackului.

Acest întreg proces poate dura aproximativ 3 luni în funcție de magazin, cu câteva excepții:

  • Pentru magazinele din segmentele de călătorie, cashbackurile vor deveni „plătibile” după aproximativ 12-13 săptămâni de la finalizarea călătoriei (data de check-out, data zborului, data de întoarcere a mașinii etc.). Aceasta înseamnă că, dacă ai rezervat hotelul la 1 septembrie 2019 și vei face check-out doar la 1 decembrie 2019, cashbackul va deveni „plătibil” în jur de 1 martie 2020 sau mai devreme;
  • Pentru cumpărăturile Aliexpress, cashback-ul va deveni „plătibil” în termen de 30-40 de zile după confirmarea livrării achiziției în profilul Aliexpress. Acest lucru este important, deoarece numai după confirmarea cumpărătorului, vânzătorul Aliexpress primește banii pentru produse. Te rugăm să te asiguri că ai confirmat primirea comenzii în profilul Aliexpress.
În cât timp se înregistrează cashbackul?

De obicei, cashbackul se înregistrează în contul tău în 15 minute de la finalizarea comenzii. De asemenea, vei primi și un email de la Bonusway în care ți se confirmă că acesta s-a înregistrat.

Uneori însă, înregistrarea lui poate dura și până la 5 zile. Dacă au trecut mai mult de 5 zile și nu vezi cashbackul în cont, te rugăm să completeți formularul Unde este cashbackul meu? și noi te vom ajuta cu drag.

Pot primi cashback dacă folosesc coduri de reducere?

Pentru siguranță, te rugăm să folosești doar coduri de reducere care se regăsesc pe Bonusway. Dacă vei folosi un cod promoțional de pe alt site, nu putem garanta că vei primi cashbackul pentru achizițiile tale.

De ce mi-a fost respins cashbackul?

Nu știm întotdeauna motivul pentru care un magazin partener anulează un cashback, dar aici găsești câteva motive posibile:

  • ai anulat sau ai returnat o parte din comandă;
  • ai folosit un cod promoțional care nu se găsea pe site-ul Bonusway, dar pe alte site-uri de cashback sau de reduceri;
  • un alt afiliat a primit cashback (un site de reduceri sau un site de coduri promoționale);
  • ai folosit carduri cadouri, puncte de fidelitate sau orice alte reduceri de pe alte site-uri;
  • nu ai respectat termenii și condițiile impuse de magazinul online;
  • magazinul nu mai oferă cashback sau nu mai este pe site-ul Bonusway.

Dacă motivul respingerii nu este menționat mai sus, te rugăm să ne trimiți un formular de Cashback respins pentru ca noi să putem investiga cu magazinul partener.

Cum îmi pot schimba parola?
Dacă nu te poți loga în contul tău, apasă opțiunea Ai uitat parola. Vei primi un email cu un link care te va ajuta să îți alegi o nouă parolă.

Dacă ai reușit să te loghezi, îți poți schimba parola la secțiunea Setări în contul tău Bonusway. Va trebui să introduci vechea ta parolă și apoi noua parolă.

 


 

Nu găsești răspunsul?

Te rugăm să completezi unul din formularele de mai jos și vom încerca să te ajutăm cât mai curând posibil. Dacă cashback-ul nu s-a înregistrat în contul tău în decurs de 5 zile de la data achiziției, te rugăm trimite cererea ta pentru ”cashback lipsă”.

Trimite-ne întrebarea ta<span style="color: #ffffff;">–</span> Trimite-ne întrebarea ta

Dacă nu găsești un răspuns în articolele noastre de pe acest portal, te rugăm să ne trimiți o cerere și te vom ajuta.                             

Trimite cererea ta pentru ”cashback lipsă” Trimite cererea ta pentru ”cashback lipsă”

Dacă cashbacl-ul tău lipsește, te rugăm, trimite o cerere accesând secțiunea Cashback ”În așteptare” de pe profilul tău. Asigură-te că te-ai logat.

Te rugăm reține că pentru o cumpărătură/achiziție pentru care nu ai primit cashback și a fost făcută cu mai mult de 6 luni în urmă, din păcate, nu vom putea recupera acest cashback lipsă deoarece tranzacția este prea veche.

Ne propunem să răspundem întrebărilor tale în aproximativ 72 ore, însă te rugăm să ții cont că uneori se întâmplă să primim mai multe întrebări din partea utilizatorilor decât de obicei, iar în acest fel timpul de răspuns la întrebări poate să crească până la 5 zile lucrătoare în perioadele aglomerate. Toate solicitările vor fi luate în considerare cât de repede posibil.

Pe perioada verii poate să dureze până la o săptămână până să vă răspundem. Vă mulțumim pentru răbdare.