Termeni și condiții

Versiunea 3 – actualizată pe 12.07.2021

Noi, Bonusway dorim să vă oferim cele mai convenabile bonusuri posibile pentru achizițiile dumneavoastră online. Prin urmare, am creat o etichetă Bonusway pe care sperăm să o urmeze toți utilizatorii noștri – acest lucru ne va permite să îmbunătățim serviciul Bonusway pe viitor.

Eticheta Bonusway:

  1. Înregistrarea și utilizarea serviciul nostru este gratuită.
  2. Bonusurile pe care le acumulați sunt aprobate de îndată ce magazinul online a aprobat și a acceptat achiziția dumneavoastră. În cazul în care returnați produsele sau anulați comanda, bonusurile nu se vor mai acorda.
  3. Plata bonusurilor se face direct în contul dumneavoastră bancar. De fiecare dată când ați atins limita de retragere a bonusurilor trebuie să ne solicitați plata în contul dumneavoastră bancar.

Aceasta este eticheta Bonusway cu elementele cheie. Mai jos puteți găsi termenii și condițiile Bonusway.

Termeni și condiții  

1. Introducere

Prezentul acord este un document legal care determină drepturile și obligațiile dumneavoastră în calitate de utilizator, drepturile și obligațiile companiei Bonusway (denumită „noi” sau „Bonusway”) asociate cu acest site și cu serviciile pe care le oferim („Serviciul Bonusway”). Vă rugăm ca, înainte de înregistrarea pe Bonusway să citiți în întregime și să înțelegeți conținutul prezentului acord. Trebuie să rețineți că prin înregistrarea pe Bonusway acceptați să încheiați un acord cu noi în termenii și condițiile acestuia. De asemenea, vă rugăm să rețineți că, ocazional, acest acord poate fi modificat în conformitate cu punctul 16 de mai jos. Toate persoanele care se înregistrează pe Bonusway, vor crea simultan „Un cont” și vor primi statutul de „Utilizator”.

2. Serviciul Bonusway

Serviciul Bonusway permite „Utilizatorilor” să primească sub formă de procent un bonus (în limba engleză „cashback”) din suma cheltuită pentru achiziționarea unui produs sau serviciu în magazinul online (denumit și „Vânzător”) înregistrat în catalogul Bonusway. Pentru ca Utilizatorul să primească bonusul din partea magazinului online („Vânzătorului”), magazinul online trebuie să confirme că achiziția online a Utilizatorului este reală, finalizată cu succes și este „un eveniment înregistrat”. De exemplu: Utilizatorul a achitat comanda, a primit-o și nu a returnat-o Vânzătorului în timpul perioadei de retur. Procesul descris mai sus este procesul „unei tranzacții care îndeplinește toate cerințele”. Uneori, acest proces de plată a bonusurilor este foarte scurt, însă de cele mai multe ori magazinele online plătesc bonusurile după încheierea perioadei de returnare a produselor pe care Utilizatorul le-a achiziționat. Această perioadă poate dura până la 30 de zile. În etapa următoare, magazinul online trebuie să plătească în întregime companiei Bonusway comisionul (bonusul) pentru „tranzacția care îndeplinește toate cerințele”, pentru ca la rândul său Bonusway să poată plăti Utilizatorilor bonusurile pentru cumpărăturile lor.

Cu toate acestea, trebuie să rețineți că: în cazul în care magazinul online nu ne oferă informații cu privire la achizițiile dumneavoastră, nu ne asumăm răspunderea pentru imposibilitatea de a plăti bonusurile acestora.

Definiție: Bonus (Cashback) este suma de bani pe care Utilizatorul o primește după confirmarea  achiziției de către Vânzător ca fiind legitimă, completă și o „tranzacție care îndeplinește toate cerințele” în conformitate cu termenii acestui acord.

Definiție: Eveniment înregistrat este o achiziție care se realizează corect prin intermediul site-ului Bonusway și care a fost confirmată de magazinul online partner. Chiar dacă statusul acestui eveniment apare ca înregistrat, acest lucru nu garantează că magazinul online va plăti bonusul către Bonusway.

3. Contul utilizatorului

Pentru a obține un cont de utilizator trebuie să aveți cel puțin 16 ani. O persoană poate avea doar un singur cont de utilizator pe site-ul Bonusway și poate fi cetățean al oricărei țări pentru a se putea înregistra pe Bonusway. Excepție fac persoanele cetățene ale Statelor Unite. În momentul înregistrării pe Bonusway, trebuie să furnizați informații cu caracter personal reale și actualizate: numele real, adresa și alte informații solicitate. Pentru a se putea transfera bonusul în contul dumneavoastră bancar, trebuie să specificați detaliile contului dumneavoastră și să respectați următoarele cerințe:

  1. trebuie să dețineți dreptul deplin la utilizarea contului bancar în momentul dat
  2. trebuie să confirmați că doriți să primiți bonusul în același cont bancar. Trebuie să furnizați aceste informații în timp necesar și să mențineți actualizate datele din contul dumneavoastră Bonusway.

4. Bonus

4.1 După ce Utilizatorul a îndeplinit toate cerințele și a respectat toate condițiile impuse de efectuarea achiziției online, și noi am primit de la Vânzător suma de bani corespunzătoare bonusului, noi vom plăti bonusul în mod convenabil Utilizatorului în contul bancar specificat de acesta. În funcție de Vânzător, valoarea bonusului oferit se calculează din valoarea cumpărăturii, fără a fi luate în considerare TVA, taxe de transport sau alte taxe. Bonusway își rezervă dreptul de a decide ce procent din suma primită de la Vânzător va acorda Utilizatorului. Bonusul (cashback-ul) aparține în totalitate companiei Bonusway, iar Utilizatorul nu are drepturi asupra lui până când bonusul nu a fost plătit în contul bancar al Utilizatorului. Ne rezervăm dreptul de a solicita de la bancă suma transferată Utilizatorului în cazul în care Utilizatorul a încălcat termenii acestui contrat de utilizare.

Vă rugăm să rețineți că sunt mai multe situații difierite în care Vânzătorul poate constata că nu au fost îndeplinite în mod corespunzător condițiile tranzacției/achiziției și, astfel, plata bonusurilor nu se va efectua. În plus, demn de remarcat, este faptul că există diferite situații în care bonusul nu este plătit Utilizatorului iar acesta rămâne la dispoziția Bonusway. De exempu:

  1. O situație în care Utilizatorul nu face o achiziție prin Bonusway fără a efectua autentificarea pe site (adică, fără a introduce numele de utilizator și parola)
  2. Achiziția în urma căreia s-a primit un bonus (cashback) a fost anulată după ce a fost efectuată (în limitele dreptului de returnare a anumitor achiziții)
  3. Bonusul (cashback-ul) aparține unui cont care:
  • a fost dezactivat în conformitate cu punctul 8 din prezentul acord;
  • a încercat să frauduleze sau să încalce prezentul acord sub orice formă;
  • a fost utilizat sau este utilizat în continuare pentru a face achiziții în numele unei alte      persoane sau în interesele altei persoane
  • nu a mai fost folosit de mai mult de 12 luni.

4.2 Sondaj: utilizatorul va primi cashback pentru sondaj, numai dacă acesta a fost completat corect. Atenție: partenerul care a efectuat sondajul va decide dacă a fost finalizat corect.

5. Proprietate intelectuală

Prin abonarea la serviciul Bonusway și introducerea datelor personale și a altor informații, Utilizatorul este de acord cu următoarele condiții:

  1. Utilizatorul ne oferă o licență non-exclusivă (inclusiv dreptul de a distribui sub-licențe), de a utiliza, copia și distribui aceste informații prin Bonusway dar și alte servicii interactive pe care noi sau persoanele de sub-licența noastră le folosesc pentru a oferi serviciul Bonusway;
  2. Utilizatorul acordă altor utilizatori (prin noi, în baza licenței de mai sus) dreptul personal, netransferabil și non-exclusiv de a vedea anumite informații.

Sunteți de acord și ați înțeles că site-ul, mărcile comerciale și alte posibile drepturi de proprietate intelectuală legate de serviciului Bonusway (inclusiv materialele la producția cărora au contribuit utilizatorii și magazinele online partnere) aparțin în totalitate companiei Bonusway sau sunt sub licența Bonusway. Astfel că, nimeni nu are dreptul de a copia, distribui, afișa public sau dezvolta un serviciu derivat de la site-ul Bonusway cu excepția cazurilor în care ați primit de la noi în scris dreptul expres de a face acest lucru.

6. Politica de confidențialitate

Politica noastră de confidențialitate este parte a prezentului acord, și prin încheierea acestui acord cu noi sunteți de acord cu metodele noastre de manipulare și de stocare a datelor dumneavoastră personale, în conformitate cu politica de confidențialitate. Întrucât internetul este o rețea de informare globală, vă rugăm să țineți cont de faptul că datele stocate pe Bonusway pot fi puse la dispoziția utilizatorilor de internet din întreaga lume.

Dacă vă conectați Facebook-ul la contul Bonusway, Bonusway va primi numele dumneavoastră, adresa de e-mail, genul, poza dumneavoastră de profil și alte informații pe care le-ați distribuit public în profilul dumneavoastră de Facebook. Bonusway nu va putea accesa informații pe care nu le distribuiți în mod public.

7. Rolul nostru

Bonusway nu are niciun fel de relații comerciale cu Vânzătorii: nu este nici vânzător, nici furnizor de bunuri și servicii pe care magazinele online le oferă. Prin urmare, nu ne asumăm nicio obligație legală care se referă la produsele și serviciile oferite de Vânzători (magazinele online partnere).

În baza celor de mai sus, nu putem influența și nu se asumăm răspunderea pentru:

  1. calitatea, siguranța sau autenticitatea produselor și serviciilor oferite de Vânzători;
  2. incapacitatea de livrare a produselor și a serviciilor pe care Vânzâtorii le oferă. Utilizatorii trebuie să exercite cel puțin acceași prudență ca în magazinele fizice atunci când efectuează tranzacții în magazinele online partnere. În măsura permisă de lege, Utilizatorii sunt obligați să ne elibereze pe noi, angajații noștri și alti potențiali partneri ai noștri de răspunderea pe care o însoțește orice tranzacție cu magazinele online partnere, inclusiv (fără limitări) toate reclamațiile și plângerile legate de realizarea sau nerealizarea tranzacțiilor cu Vânzătorii dar și furnizarea de bunuri și servicii, livrarea lor sau orice altă activitate legată de tranzacția în cauză cu magazinele online partnere.

8. Încălcarea termenilor acordului

Noi (Bonusway) ne rezervăm dreptul de a suspenda sau refuza accesul unui Utilizator la serviciul Bonusway, dacă în urma verificărilor pe care le facem, descoperim că Utilizatorul a încălcat prevederile prezentului acord. Contul de Utilizator poate fi folosit pentru a face cumpărături online doar în nume propriu și niciodată în interesul altor persoane sau în numele altor persoane. Utilizatorii nu pot întreprinde niciun fel de tranzacții cu magazinele online partnere Bonusway în vederea obținerii bonusului dacă: a) aceștia furnizează date cu caracter personal ale altor persoane și utilizează metode de plată care nu le aparțin; b) înșeală sau exploatează în mod nejustificat oferta Vânzătorului; c) încalcă termenii și condițiile prezentului acord și a normelor stabilite de Bonusway și de magazinele online partnere.

Fiecare Utilizator este obligat să se asigure că informațiile din contul său Bonusway:

  1. nu sunt deranjante, ofensive, defăimătoare sau amenințătoare;
  2. nu intenționează să provoace vătămare, iritare sau orice altă îngrijorare unei alte persoane;
  3. nu conțin viruși, viruși macro sau alte programe concepute să întrerupă, interfereze sau perturbe funcționarea normală a unui computer sau să stocheze în secret, fără autorizație, orice fel de date de natură personală.
  4. nu încalcă legea aplicabilă (inclusiv legea privind protecția consumatorilor, concurența neloială, discriminare, drepturile de autor, mărcile comerciale și de confidențialitate, marketingul fals, dispozițiile legale privind vânzarea la distanță).
  5. nu încalcă drepturile unei persoane sau a unei entități (inclusiv orice drepturi de confidențialitate).
  6. conținutul feedback-ului către magazinele online partnere este corect și precis;
  7. nu promovează niciun bun sau serviciu.

Dacă suspectați că au fost încălcate condițiile de mai sus, vă rugăm să ne contactați imediat. Fiecare Utilizator trebuie să fie conștient de faptul că avem dreptul, dar nu și obligația, de a elimina orice informație care arată o încălcare a acestui acord, în baza dovezilor pe care le-am primit de la terți sau de la alți utilizatori.

9. Relațiile cu terții

Dacă primim informații despre materiale false sau ilegale legate de contul dumneavoastră sau de numele dumneavoastră de utilizator, veți fi de acord să:

  1. ne furnizați toate informațiile necesare și asistența de care avem nevoie pentru a rezolva această situație;
  2. vă angajați că veți răspunde clar și precis la mesaj în termen de o săptămână, dacă decidem să vă punem în legătură cu persoana de la care am primit informațiile respective.

10. Servicii suplimentare

Noi sau partenerii noștri vom oferi din când în când servicii noi, suplimentare prin Bonusway. Utilizarea acestor servicii suplimentare poate fi supusă unor noi termeni și condiții pe care dumneavoastră trebuie să le acceptați. Vom anunța aceste schimbări în termeni și condiții în serviciul Bonusway într-un mod adecvat stabilit de noi, atunci când dumneavoastră decideți să folosiți aceste servicii suplimentare. În cazul în care încălcați termenii și condițiile suplimentare, încălcați și prezentul acord.

11. Operațiile serviciului Bonusway

Ne rezervăm întodeauna dreptul de a elimina, modifica și edita părți ale serviciului Bonusway. Acest lucru poate apărea din motive legale legate de probleme de siguranță, probleme tehnice sau comerciale. Încercăm, dar nu promitem sau garantăm că vom trimite o notificare cu 30 de zile înainte de a lua o astfel de măsură. Excepții sunt situațiile în care măsuri anterioare sunt necesare din motive de siguranță sau din cauza dificultăților tehnice care ar avea un impact negativ asupra serviciului Bonusway. Serviciul Bonusway poate fi, de asemenea, indisponibil din când în când neputând fi folosit din cauza unor probleme tehnice ale site-ului sau ale internetului, în general. Totuși, încercăm să rezolvăm aceste dificultăți într-un timp cât mai scurt. Cu toate acestea, vă rugăm să luați în considerare faptul că nu putem garanta disponibilitatea continuă a seviciului Bonusway și nici accesul la orice conținut afișat de acesta.

În ciuda celor de mai sus, încercăm să ne asigurăm că momentele când serviciul Bonusway nu este disponibil și timpul în care vă informăm de acest lucru sunt reduse la minimum.

Din motive de siguranță sau alte motive, vă putem solicita să vă schimbați parola sau alte informații necesare atunci când vă conectați în contul Bonusway. Cu toate acestea, nu vă vom solicita niciodată parola prin e-mail, telefon sau orice alt mod. Sunteți singurul responsabil pentru păstrarea confidențială a parolei și a tuturor celorlalte informații de autentificare.

12. Responsabilități

  1. Scopul nostru este de a furniza seviciul Bonusway în cel mai bun mod posibil, în scopul îndeplinirii funcției serviciului Bonusway, dar nu putem garanta că serviciul Bonusway vă îndeplinește așteptările și cerințele.
  2. Bonusway este răspunzător numai pentru cerințele specificate în prezentul acord, dar nu are alt angajament, obligație sau răspundere contractuală legate de daune (precum neglijență, încălcarea unor obligații legale sau orice alte daune).
  3. Bonusway nu este răspunzator pentru vătămări corporale sau deces care sunt rezultatul neglijenței noastre.
  4. Luând întodeauna în considerare limitările secțiunii 6 de mai jos, Bonusway va fi răspunzător doar pentru pierderile sau pagubele directe contractuale, cererile de despăgubire (inclusiv neglijență, încălcare a unei obligații legale sau orice altă daună) doar în cazul în care acestea sunt rezultatul acțiunilor sau lipsei de acțiune a companiei Bonusway, angajaților și subcontractorilor săi. Răspunderea Bonusway începe din prima zi în care dumneavoastră v-ați creat un cont de utilizator, și aceasta este limitată pentru o perioadă de 12 luni la suma de bani pe care Bonusway vă datorează sub formă de bonus.
  5. Nu vom fi răspunzători contractual în fața dumneavoastră sau a altei persoane legale pentru niciun tip de vătămare (inclusiv neglijență, încălcare a unei obligații legale sau orice alt prejudiciu) sau pentru situații precum:
  • pierderi de venit, pierderi de economii sau scăderea profitului afacerii
  • orice daune, costuri sau cereri de despăgubiri directe sau indirecte, chiar dacă acestea sunt rezultatul nerealizării serviciului Bonusway sau furnizarea acestuia cu întârziere sau nerespectarea prezentului acord.
  • în plus față de ceea ce s-a specificat în mod clar în prezentul acord, toate propunerile, garanțiile, termenii și reglementările (atât explicite cât și implicite care derivă din lege) sunt excluse din prezentul acord, cu excepția cauzelor de fraudă când legea nu permite o astfel de excludere.
  • din motive de claritate, Bonusway nu va fi răspunzător față de dumneavoastră sau oricare altă persoană pentru conținutul pe care ceilalți utilizatori l-au produs despre tranzacțiile în magazinele online partnere.
  • termenii acestei secțiuni 12 rămân în vigoare, chiar dacă prezentul acord se va încheia.

13. Despăgubiri

Veți despăgubi Bonusway pentru toate obligațiile, cererile de compensare sau orice alte costuri care pot fi cauzate sau legate de: a) orice încălcare a prezentului contract de către dumneavoastră sau b)  orice tranzacție cu un magazin online partner.

14. Transfer

Ne rezervăm dreptul unilateral de a transfera parțial sau integral prezentul contract către o terță parte în vederea impunerii sau atribuirii unui subcontractor toate sau unele din drepturile și obligațiile prezentului contract. De asemenea, putem să transferăm acest acord astfel încât garanțiile oferite dumneavoastră în temeiul acestui acord să poată fi reduse. Nu aveți dreptul să transferați drepturile și obligațiile dumneavoastră către un subcontractor sau să încheiați prezentul acord fără acordul scris oferit în prealabil de Bonusway.

15. Încheierea contractului

Utilizatorul poate înceta utilizarea serviciului Bonusway în orice moment. Bonusway poate rezilia, în orice moment, în mod unilateral prezentul contract în cazul în care constată că Utilizatorul acționează împotriva principiilor și intereselor Bonusway. Încheierea contractului va intra în vigoare imediat și în acest caz, Utilizatorul va pierde toate bonusurile (cashback-urile) primite până în momentul de față din partea Bonusway. În acest caz, Bousway va avea dreptul de a împiedica Utilizatorul să utilizeze serviciul Bonusway în viitor.

16. Scopul contractului

Scopul acestui contract reflectă acordul dumneavoastră cu privire la serviciul Bonusway. Credem că este corect și rezonabil. Acesta va înlocui toate acordurile și înțelegerile dumneavoastră anterioare în legătură cu serviciul Bonusway, cu excepția cazurilor de fraudă pe care le-ați comis sau informațiilor incorecte pe care le-ați furnizat.

17. Revizuirea contractului

Ne rezervăm dreptul de a revizui prezentul acord din când în când și de a afișa o nouă versiune pe site-ul Bonusway. După ce această nouă versiune este publicată pe site-ul nostru, noua versiune a termenilor și condițiilor va intra imediat în vigoare, și din acel moment relația dintre dumneavoastră și Bonusway se va schimba astfel:

  1. Dacă oricare dintre modificările făcute acestui acord vă poate afecta în mod negativ, aveți la dispoziție trei zile calendaristice de la afișarea noii versiunii pentru a reacționa. Dacă nu sunteți de acord cu noile modificări ale contractului, trebuie să ne notificați acest lucru în cursul acestor trei zile calendaristice, și în consecință, trebuie să întrerupeți în întregime utilizarea serviciului Bonusway.
  2. În cazul în care revizuirile nu privesc secțiunile operative ale prezentului acord sau nu vă  afectează în mod negativ (inclusiv, fără limitări, modificările aduse informațiilor de contact sau secțiunile de editare deja incluse în acest acord); revizuirile intră întodeauna în vigoare imediat după ce noua versiune este adăugată pe site (sau ulterior după ce data a fost specificată în noua versiune a contractului).

18. General

În cazul în care o secțiune a prezentului acord nu este considerată valabilă din punct de vedere legal, prezentul acord va rămâne în vigoare și va fi aplicabil. Dumneavoastră, în calitate de Utilizator și noi, Bonusway, suntem două entități independente, iar scopul acestui acord nu este de a avea o relație de parteneriat sau de angajat – angajator. Dacă într-o anumită situație, nu răspundem sau nu acționăm în vreun fel în ceea ce privește încălcarea contractului sau a anumitor părți ale acestuia, acest lucru nu exclude dreptul nostru de a acționa în consecință pe viitor.

19. Legea aplicabilă

  1. Acest acord și relația dintre dumneavoastră, în calitate de Utilizator și noi, Bonusway vor fi supuse legii finlandeze.
  2. Atât dumneavoastră, Utilizator, cât și noi, Bonusway, vom fi supuși autorității judiciare competente din Finlanda în ceea ce privește litigiile care decurg din prezentul acord.

20. Stocarea acestui contract  

Nu arhivăm separat contracte individuale pe care utilizatorii le încheie atunci când se înregistrează pe Bonusway. Puteți să îl vizualizați pe adresa www.bonusway.ro. Vă solicităm să faceți o copie permanentă a acestui acord, să îl printați și să salvați o copie în computerul dumneavoastră. Acordul există doar în limba română.

21. Remarketing

Vă rugăm să consultați politica noastră de confidențialitate actualizată aici.

22. Termeni și Condiții privind protecția datelor

Politica de confidențialitate actualizată 

23. Extensia pentru browser

Bonusway a creat extensia Chrome. Acestă extensie simplifică primirea bonusurilor prin reamintirea utilizatorilor de logarea pe Bonusway pentru a face cumpărături online.

Dacă un utilizator decide să facă click pe un magazin online prin extensia browserului, acesta este redirecționat către site-ul magazinului online. Când utilizatorul face click, un cookie afiliat este plasa în browser pentru a permite primirea bonusurilor.

Informații de contact

Noi suntem Bonusway Romania, și adresa la care ne puteți scrie pentru orice problemă pe care o aveți legată de contul dumneavoastră Bonusway este info.cashout@bonusway.ro. Vă rugăm să rețineți că toate contactele (inclusiv notificările oficiale) care intră sub incidența acestui acord trebuie trimise și primite prin e-mail. Drept urmare, trebuie să trimiteți mesajul dumneavoastră prin formularul de contact sau la adresa info.cashout@bonusway.ro. Noi vă vom trimite mesajul la adresa de e-mail pe care ați indicat-o când v-ați inregistrat ca utilizator sau pe care o specificați.